søndag, februar 19, 2006

Beinbrot

Det heile starta seint ein torsdag kveld for nokre dager sida. Klokka var vel rundt 11, slik ho bruker å vere om kvelden - men skal eg vere ærleg så var det ikkje noko spenstig som skjedde då, så eg hoppar like greit til morgonen etter...

Klokkene mine ringte med ein styrke som ville ha fått kirkeklokkne i Kølnerdomen til å verke som ein samtale mellom to østers til samanlikning. Men eg vakna ikkje. Eg var trøyt som ein trøyt gut og tykte det var heilt ok å bli liggande. Sekre kjelder seier eg tala i svevne, eg skal ha sagt noke sånt som "I have a dream". Kva det er på godt norsk veit eg ikkje.

Etter å ha lege ein riktig god stund, fann eg det best å komme meg ut av loppekassa. Eg kom meg ut av senga raskare enn nokon kan seie: "Det å bruke andres blogger som mal for sin egen er noe av det verste jeg veit. Hvis noen jeg kjenner gjør det, så er vedkommende en tomhjernet plagiatør, og fortjener ikke å være til!". Når eg idag ser tilbake, er eg viss på at eg må ha stått opp med det gale beinet fyrst. For dere der ute som ikkje veit kva bein som er det gale, så er det åltså det høgre, men det fann eg ikkje ut før seinare.

Eg tok en rask titt på armbandsuret mitt, den viste: ett minutt på bussen går! Eg blei klin vill, og gløymde nesten den dyrebare nynorsken min! Eg løp det eg var kar om ned ifrå den haugen eg bor på (populært kalt Kopperudhøda), med sekk på ryggen og sekk på magen. Mauser'n og hagla og Krag'n lot eg ligge heime.

Plutseleg fikk eg terrenget imot meg. Alt kom liksom på ein gong. Det var nedoverbakke og sving og glatt, og eg hadde stor fart. Eg kjente eg mista kontakta med Moder Jord, men då eg fekk ho att, så var ikkje det heller noko fornøyelse. Eg landa skeivt på det gale beinet, og høyrde ein vemmeleg lyd, omtrent som når eit bein knekkes. Eg tenkte: "No, Tarjei, no har du knekt eit bein." Eg tenkte også på ein replikk av Egon Olsen: "Detta har vi'kke tid til!" Eg fekk del i stor frelse. Klokka var no kvart over sju, og dagen var enno ung.

For å gjere ein kort historie kortare - eg kom meg på sykehuset, og kom stolt heim med gips og krykkjer. Om gips og krykkjer har eg følgende å seie: Det er ikkje det minste stas med dei, dei er stort sett i vegen for det meste. Gipsen er tung, krykkjene er lange, og dei representerar begge ein djevel i kvardagen min. Eg kan gi nesten kva det måtte vere, om eg bare kunne bli kvitt dei begge med ein gong. Eg ville gjort kva som helst, bortsett ifrå å høyre på dansebandmusikk, trance, techno eller ragtime.


NB: Til dere som ikke fant dette provoserende - jeg har skrevet på nynorsk.

4 Comments:

At 1:57 p.m., Blogger Kjetil said...

provokasjon - en oppfordring til motparten i en prosess om å fremkomme med sine opplysninger

Mine opplysninger: Grønne øyne og grå stær, ser litt lengre på det ene. Nyklipt brodersveis, litt lengre i nakken enn akseptabelt. 195 cm på sokkelesten, 196 på sesjon. Født med kronisk pipestemme. Snakker høyere og oftere enn strengt tatt nødvenidg. Er strengt tatt høyere enn strengt tatt nødvendig. Trives med å være ethvert selskaps høydepunkt. Bor for tiden hjemme, prøver alt jeg kan å stå på egne ben, men vet enda ikke hvilket jeg skal stå først opp på.

Takk!

 
At 10:46 a.m., Blogger Mette said...

Det jeg gjerne vil vite er hvor mye tynnere og hvitere det brekte benet er enn det friske (det korekte venstrebenet) når du vips tar av den forhatte gips.

Jeg skjønner det kan ta litt tid før jeg får svar på det, men interessenivået for svaret er såpass høyt at det skal gå bra.

 
At 2:16 p.m., Blogger Tarjei said...

Gratulerer Håkon, du har fått samme åpenbaring som meg! Nynorsk er ikke et must som språk, men det er virkelig et virkningsfullt virkemiddel.

Når det gjelder smerten, Larsa, så var det ikke noe å snakke om, og dermer heller ikke noe å skrive om. Jeg har hatt det verre før, men når jeg ikke er den mest aktive på hjerte/smerte-fronten, så syntes jeg det ville virke som unødvendig pølsefyll i en post som viste seg å bli lenger enn jeg hadde håpet. Men OK, her litt om smerten: Det gjorde vondt.

 
At 9:49 p.m., Blogger ваши друзья said...

Kongerå skildring av et lekkert benbrudd.
Også nynorsk da.
Jaja, sånn kan det gå, du gå, har gått, vandret. Sånn kan du har vandret. Men det var uten gips da

 

Legg inn en kommentar

<< Home