fredag, mars 10, 2006

Wannabe

Jeg har jo ikke provosert så mye enda, har på en måte tatt meg vann over hodet. Vann over hodet? Overhodet ikke!

Men uansett, det er det som provoserer som gjør at folk hører det som sies, som gir dem nye tanker, og som gjør at de engasjerer seg. Mennesket har et behov for å bli sjokkert, og jeg er kommet for å tilfredsstille dette behovet. Nå er det på tide å gi dere lesere deres sårt trengte bakoversveis, så her kommer en del provoserende og originale utsagn fra undertegnede.

Popmusikk er kun for hjernedøde folk som ikke har gått lei av å høre om love, broken heart og tonight, akkompagnert av melodier man har hørt før!

Nynorsk lever bare på grunn av stae gamlinger som tviholder på alt som heter tradisjoner!

Alle som ser på TV har fritidsproblemer!


Hvorfor lese aviser når man uansett ikke har noe å gjøre med de tingene det står om?

Alt som er formelt er skuespill! Dårlig skuespill!

Folk som leser blogger uten å kommentere er slemme!

Bakterier er bare et uttrykk som er funnet opp for at vi skal kjøpe såpe!

Drammensere tror de har så vannvittig peiling på alt mulig, men faktum er at de ... øh, vi hopper over den der.

Kaffedrikkere! Dere er slaver! Bare ikke offisielt!


Bush er lite dust, da.

Du er dum ass.


Der fikk dere noe å tygge på!
Red.

6 Comments:

At 7:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Å, Tarjei! Du har så mange interessante og givende tanker, lissom! Føler meg bare så dum og teit og uengasjert, altså, men likevel trygg på en måte når jeg leser bloggen din. Bare attegåran, på en måte, at folk ikke tenker sjæl, lissom. Føler meg veldig dum, men likevel glad, på en måte. Takk, altså!

 
At 9:59 a.m., Blogger Hmm... said...

Tarjei, Tarjei, Tarjei.....

Nå har ikke jeg tid til å skrive noen lang kommentar fra denne posten din, men jeg kan si det første som slo meg når jeg leste dette: "Du er sjelden".

Ha en fortsatt god dag!

 
At 7:56 p.m., Blogger Kjetil said...

Du er innmari søt på det nederste bildet da Tarjei. Jeg Tar av hatten for rei jei, hei.

 
At 9:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Vell vell, nå ble jeg ikke så veldig provosert da. Er vel egentlig enig med deg i det meste, og litt mere enn det! Det hører vel med til sannheten at hvis du hadde dratt det utsagnet med Drammen helt ut, kunne denne kommentaren utartet seg for det meste helt motsatt.

Hilsen Eivind J
Dkmeivind.abcblogg.no

 
At 12:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Tenkte jeg ikke skulle være så slem at jeg leste bloggen din uten å kommentere:p
Men jeg må vel nesten si at jeg ikke ble så veldig provosert. Var enig i en del av det du sa, det jeg ikke var enig med gir jeg deg likevel full rett til å mene;) så ja.. du må nok komme med noe litt mer provoserende neste gang;) hehe

Så nusselig du var på det nederste bildet:p hahaha..
Må le a deg ass!
Fortsett med mange oppdateringer da;)

 
At 4:15 p.m., Anonymous Anonym said...

hei
ser at du skrev det her for et og et halvt år sia, så det blir kanskje litt dumt å kommentere nå.. :p
er ikke enig det du sa om pop da! ble litt provosert der..:p (men det var vel vitsen tenker jeg) jeg tror pop er mye mer en du tror det er. det er en veldig bred sjanger, med masse forskjellig musikk. si det blir kanskje litt dumt å si at ALL pop er dårlig og klissete musikk.. (du sa ikke det, men jeg antar at du mener det) jeg ville heller ha sagt listepop er for hjernedøde mennesker!

 

Legg inn en kommentar

<< Home