mandag, april 10, 2006

Flottagitt!

Nye tider. Noen virksomme sjeler har klart å stable på beina en fellesblogg. Denne drammenserdominerte og fanatisk positive fellesbloggen 'flottagitt' trengte et friskt pust, en fargeklatt for å skape liv og mangfold, og ba meg ved inngangen til april på sine lange tynne spisse bloggerknær om jeg kunne værsåsnill å bli med i bloggen. Jeg syntes synd på de stakkars wannabe-optimistene, og takket ja. Dermed ble flottagitt et faktum. Dette vil i praksis si at jeg kommer til å blogge aller mest på flottagitt.

Det er ikke dermed punktum finale for bollespotten, men leserne må bare lære seg å smøre brødskiva si sjøl. Ta deg en bolle, og besøk flottagitt. Flottagitt og bollespotten er som Cola og Solo, flottagitt får størst oppslutning og er derfor stedet hvor man blir lest av flest, men det er bollespotten som er virkelig bra. Kommer som sagt til å ha hovedfokus på flottagitt, men når jeg har en sak jeg virkelig brenner for, som er veldig personlig, og som kun kan publiseres som bollespotpost, så reiser bollespotten seg atter av støvet!

Dette er ikke slutten, det er begynnelsen! Begynnelsen på et samfunn med mindre mangfold av blogger, men med stort bloggermangfold innenfor en og samme blogg!





(Jadda. Da jeg skrev Kjære Landsmenn hadde jeg allerede sagt ja til flottagitt. Trilla dere helt rundt alle sammen!) (Flottagitt!) (tihikst) (fra flottagitts ordliste)

3 Comments:

At 10:42 p.m., Blogger Kjetil said...

Tusan hjartaleg. Du har virkelig skjønt det!

Hyllest, hosianna, ode, tribute og kudos til deg og meg. Er det ikke flottagitt?

Fint du mottar tillitserklæringen med måtehold og uten brask og bravader.

 
At 10:42 p.m., Blogger Kjetil said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 9:54 p.m., Anonymous Anonym said...

skriv no mer her også da pliz

 

Legg inn en kommentar

<< Home